www.V40.pl
Forum miłośników Volvo V40, S40, V50, C30

Zanim kupisz volvo i inne luźne rozmowy o volvo - Który model s40 z roku 2000?

prokop81 - 2009-03-12, 15:25
Temat postu: Który model s40 z roku 2000?
Witam użytkowników zanoszę się z kupnem s40 z roku 2000. Z licznych testów oraz porad wynika że najmniej usterkowymi modelami są te właśnie produkowane po kwietniu 2000.

Chciałbym aby auto było oszczędne w spalaniu. Najchętniej zapatrywałbym się na diesel i tu moje pytanie do Was drodzy użytkownicy.

Który silnik diesel z tego roku będzie oszczędny i najmniej awaryjny? Pozdrawiam.

kamykt4 - 2009-03-12, 15:28

Volvo się nie psuje żadne nie są awaryjne :)
Ale brawo za wybór diesel a nie benzyna+gaz

swiebod - 2009-03-12, 15:43

prokop81, ja proponuje diesla 116KM :) chyba że będzie brakowało Ci gotówki to poszukaj diesla 102KM.

jeśli ma być bezawaryjny to nie szukaj 90KM i 95KM, chociaż jest wielu użytkowników tych silników którzy są zadowoleni.

Svetla - 2009-03-12, 17:04

kamykt4 napisał/a:
Volvo się nie psuje żadne nie są awaryjne :)
Ale brawo za wybur diesel a nie benzyna+gaz


zainwestuj w slownik ortograficzny

kamykt4 - 2009-03-12, 17:21

zainwestuj w słownik ortograficzny

Chyba pomyliłeś forum volvo z forum języka Polskiego:)

prokop81 - 2009-03-12, 17:37

Dzięki swiebod na pewno twoja opinia zawęzi wybór tego modelu.
Mam 20000 zł na to auto i myślę że znajdę coś dla siebie choć trudno będzie ewentualnie :hmm: trochę dołożę.

Svetla - 2009-03-12, 18:41

kamykt4 napisał/a:
zainwestuj w słownik ortograficzny

Chyba pomyliłeś forum volvo z forum języka Polskiego:)


jeszcze sie klocisz? :red: Nie kozacz tylko uzywaj przycisku "sprawdz pisownie"

wilu - 2009-03-12, 19:37

prokop81 napisał/a:
Dzięki swiebod na pewno twoja opinia zawęzi wybór tego modelu

hehe, w modelach po lifcie masz tylko dwa rodzaje silników diesla do wyboru, właśnie 102 i 116KM
Za 20tys. spokojnie kupisz poliftowca.

Dole - 2009-03-13, 07:18

Jednak z wyboru, który dają wysokoprężne silniki poliftowe, wyboru jak dla mnie specjalnego nie ma.
Auto waży z tym silnikiem nieco poniżej 1400 kg, a więc całkiem sporo. Już silnik 116 konny daje wyniki jedynie przyzwoicie dobre.
Jednostka 102 konna jest w mojej opinii jak na ten model (na te pieniądze) nieco za słaba, i przyjdzie chwila kiedy będzisz szukał tematów o podniesieniu mocy w aucie.
Myślę, że dla większości użytkowników 116 konie jest w sam raz.

Pafitools - 2009-03-13, 12:22

Tu masz ciekawy egzemplarz:
http://allegro.pl/item581...01_polecam.html

prokop81 - 2009-03-14, 20:49

A skoro mam okazję to zapytam przy okazji :

Czy nie macie problemów ze znalezieniem warsztatu który by naprawiał volvo?
Czy części są naprawdę dużo droższe w porównaniu do innych marek?
Jak z dostępnością części na rynku?

pawelekm - 2009-03-15, 08:57

Pafitools napisał/a:
Tu masz ciekawy egzemplarz:
http://allegro.pl/item581...01_polecam.html


Niestety, nigdzie nie mogę znaleźć radia z tego autka do kupienia ........
Chętnie zaaplikowałbym je u siebie ....

Co do warsztatów ...
Jeśli chodzi o mnie to problemów żadnych nie miałem. I nie był to warsztat
specjalizujący się "only volvo". Naprawiałem u tego mechanika wszystkie
auta, które miałem (honda civic, toyota avensis, mitsubishi colt, golf III).
Nigdy problemów nie miałem.

Co do cen części ...
Powiedziałbym, że są na "standardowym" poziomie.
Ani nie są tanie ani ekstremalnie drogie. Mówię raczej o częściach typu
"zawieszenie", rozrząd itp. Bo są i takie jak np.: dwumasówka, zaworek EGR
które uważam, że są bardzo drogie. Najtańsze części, które miałem okazję
kupować były do Golfa III. Porównywalne ceny do volvo miałem w toyocie.

Robocizna za wymiany ?
Standard.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group