www.V40.pl
Forum miłośników Volvo V40, S40, V50, C30

Bez turbo - problem z silnikiem

f_p - 2008-04-29, 18:52
Temat postu: problem z silnikiem
mam kilka problemow z silnikiem w v40 1.8 z 2001 pierwszy to to ze faluja mi obroty pomiedz 800 a 1500 drugi to ze silnik kreci sie tylko do 4000 i dziwnie chodzi wtedy a maksymalnie moge jechac 130 km/h na piatym biegu i jest jakis strasznie zamulony. mechanicy twierdz ze walnieta jest pompa wysokiego cisnienia paliwa inni powiedzieli mi ze mam założoną blokade na obroty. z kolei ktos mi powiedzial ze niema czegos takiego jak pompa wysokiego cisnienia w benzynie co moze byc tego przyczyna dodam ze byl sprawdzany komputer i ma wszystko w porzadku. :cry:
PiotrP - 2008-04-29, 19:08

Falowanie obrotów to prawdopodobnie problem z silnikiem krokowym. Spróbuj go przeczyścić. Na forum znajdziesz jak. Co do pozostałych kłopotów, to lepiej niech ktoś mądrzejszy się wypowie.
f_p - 2008-04-29, 20:09

jak powiedzialem mechanika o silniku krokowym to powiedzieli ze tu czegos takiego niema a ja za dobrze na samochodach sie nie znam ale co dalej z ta moca
MiSiO - 2008-04-29, 20:29

Jeśli masz silnik GDI od Mitsubishi (srebrny plastik przykrywający silnik z napisem GDI), to luknij tutaj:
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=22839
Artykuł jest o "uczeniu wolnych obrotów"

Jeśli masz silnik Volvo to polecam zagłębienie się w forum, bardzo dużo na ten temat jest napisane.
1.8 to bardzo popularny silnik, tak więc na pewno dużo znajdziesz.

kkk - 2008-04-29, 20:31

f_p napisał/a:
jak powiedzialem mechanika o silniku krokowym to powiedzieli ze tu czegos takiego

rotfl :mrgreen: :lol:

Volcano - 2008-04-30, 17:08

kkk, mechanior może mieć rację, o ile f_p ma silnik GDI, zaś jeżeli ma zwykły B4184S, to kopa w irlandzką d..e, niech lepiej rowery naprawia (tam na pewno nie ma krokowego, jest rozkrokowy) :mrgreen:
f_p - 2008-04-30, 19:13

wiecie co ja juz jestem glupi chca mi powymieniac pol silnika bo kogo sie zapytam to slysze co innego a taniej by mi chyba wyszlo nowy silnik kupic. polacy z warsztatu twierdza ze to pompa wysokiego cisnienia paliwa sie troszke zuzyla i chca mi to wymienic zas niektorzy twierdz ze czegos takiego niema. jak jest to moze mi ktos z was powie gdzie ja dostane za jakas rozsadna cene
Volcano - 2008-04-30, 19:18

f_p, zacznij od podania info jaki masz silnik ile przejechanych km, co było wymieniane, bez tego zostają nam fusy albo szklana kula.
f_p - 2008-04-30, 19:46

mam silnik 1.8 prawdopodobnie gdi, przejechanych jakies 95,000 km do tej pory wymienilem tylko paski nic wiecej nie bylo potrzeby bo na diagnostyce wszystko bylo ok

[ Dodano: 2008-04-30, 20:27 ]
z tym silnikiem to niewiem wkoncu jaki bo wyglada jak ten gdi ale numer jego mampodany B418ML1013 moze mi ktos powie jaki to

kkk - 2008-04-30, 22:12

Volcano napisał/a:
kkk, mechanior może mieć rację, o ile f_p ma silnik GDI

Jeżeli tak to zwracam honor, wydawało mi się że chodzi o ten silnik nie GDI

sudan. - 2008-05-01, 01:07

f_p napisał/a:
mam silnik 1.8 prawdopodobnie gdi,




cos takiego?? :zly: z tym ze obudowa moze byc u Ciebie czarno-srebrna,lub cala czarna.jezeli tak to masz 100 procent GDI :-P

f_p - 2008-05-01, 19:05

tak sie akurat składa ze poprzedni wlasciciel wywalil obudowe ale juz wiem ze to gdi




tak tylko uzupełniam bo dawno tu nie zagladałem silnik zrobiony to zamulenie i max. predkosc 130km/h bylo spowodowane walnieta pompa wysokiego cisnienia paliwa


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group