www.V40.pl Strona Główna www.V40.pl
Forum miłośników Volvo V40, S40, V50, C30

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
schemat podłączenia alternatora v50
Autor Wiadomość
adam pacyga 
amazin67

Rok Prod.: 2004
Silnik: 2.0D
Model: v50
Imię: adam
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: nowy targ
Wysłany: 2010-02-02, 22:43   schemat podłączenia alternatora v50

Czy ma ktoś schematy podłączenia alternatora w volvo v50 2004
_________________
amazin67
 
 
Bubek 
Lokalny patriota


Rok Prod.: 1997
Silnik: 1.9 T4
Model: V40
Imię: Grzegorz
Pomógł: 41 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 1544
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-02-03, 11:44   

a daj więcej informacji o silniku i o skrzyni. pozdro
_________________
Zachowaj w pamięci odległe te dni, gdy HONOR był prawem jak dzisiaj jest KRZYŻ!!!
 
 
adam pacyga 
amazin67

Rok Prod.: 2004
Silnik: 2.0D
Model: v50
Imię: adam
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: nowy targ
Wysłany: 2010-02-03, 12:15   

To jest v50 2.0D 136KM z 12.2004roku,skrzynia 6-cio biegowa.
_________________
amazin67
 
 
Bubek 
Lokalny patriota


Rok Prod.: 1997
Silnik: 1.9 T4
Model: V40
Imię: Grzegorz
Pomógł: 41 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 1544
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-02-03, 12:40   

niestety jednak nie posiadam. :/
Ostatnio zmieniony przez Bubek 2010-02-03, 12:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
adam pacyga 
amazin67

Rok Prod.: 2004
Silnik: 2.0D
Model: v50
Imię: adam
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: nowy targ
Wysłany: 2010-02-03, 12:54   

Zajrzałem do instrukcji i wygląda na to że tak tylko nie wiem czy D4204T2 czy D4204T .Nie wiem czym się różnią
_________________
amazin67
 
 
Thrawn 


Rok Prod.: 2010 (2010)
Silnik: 2.0D - D4204T2
Model: S40
Imię: Jarek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 254
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-02-03, 13:56   

adam pacyga napisał/a:
D4204T2 czy D4204T
roznia sie 1cm3 pojemnosci:)....to wiem na bank;)...i wiem, ze ty masz D4204T - oczywiscie jesli twoje auto pochodzi z 2004 roku
_________________
Klikanie "Pomógł" naprawdę nie boli :)
Ostatnio zmieniony przez Thrawn 2010-02-03, 13:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
adam pacyga 
amazin67

Rok Prod.: 2004
Silnik: 2.0D
Model: v50
Imię: adam
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: nowy targ
Wysłany: 2010-02-03, 20:10   

Prawda.T ma136KM a T2 133KM wg.opisu w instrukcji.
_________________
amazin67
 
 
Thrawn 


Rok Prod.: 2010 (2010)
Silnik: 2.0D - D4204T2
Model: S40
Imię: Jarek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 254
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-02-03, 22:24   

adam pacyga napisał/a:
T2 133KM
nie sadze, z tego co ja widzialem, to te silniki akurat ani moca ani momentem sie nie roznia...
_________________
Klikanie "Pomógł" naprawdę nie boli :)
 
 
James 

Rok Prod.: 2005
Silnik: 2.0D
Model: v50
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 9
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-02-06, 10:07   

Witam
może pomogę.
alternator powinieneś mieć taki (w zależności od wyposażenia od 120A do 160A):


wtedy gniazdo regulatora ma taki opis pinów:


S - +12V
Sig, Fr - sygnały do kompa
Alternator (jeżeli jest sprawny) powinien działać bez podłączenia tej wtyczki, komp wyświetli wtedy błąd ładowania, ale napięcie będzie 14,5V

jeżeli chcesz wiedzieć gdzie te sygnały lecą to muszę jeszcze poszukać.
pozrawiam
James
 
 
adam pacyga 
amazin67

Rok Prod.: 2004
Silnik: 2.0D
Model: v50
Imię: adam
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: nowy targ
Wysłany: 2010-02-06, 11:27   

Dzięki.Napisz co tylko wiesz na ten temat.Ja mam alternator Denso 150A.Z tego co elektryk mówi alternator jest ok.tylko najprawdopodobniej regulator napięcia jest uszkodzony,ale potrzebuje schematow żeby to ruszyć.Będę wdzięczny za każdą informację.Pozdrawiam
_________________
amazin67
 
 
James 

Rok Prod.: 2005
Silnik: 2.0D
Model: v50
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 9
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-02-06, 18:12   

pierwsze co, opisz swój problem.
Alternator ładuje? Jakie jest napięcie? lampka kontrolna świeci się na włączonym silniku? świce się w ogóle? komputer coś "gada"?

Alternator ma w sobie regulator napięcia, więc jak piszesz, że alternator jest ok, to regulator też - prawda? ;-)
Nie wiem co Ci doradzić bo nie wiem co się dzieje.

W tych alternatorach najczęściej "padają" mostki prostownicze, regulatory zazwyczaj przeżywają taką usterkę.
pozdr.
James
 
 
adam pacyga 
amazin67

Rok Prod.: 2004
Silnik: 2.0D
Model: v50
Imię: adam
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: nowy targ
Wysłany: 2010-02-06, 18:41   

Akumulator mam nowy sprawdzony.Napięcie przy wyłączonym silniku - 12,2V powinno być 12,6 - 12,8.
Napięcie przy odpalonym silniku - 12,8V a powinno być od 13,5-14,5V. Po wyciągnięciu wtyczki ma 14,3V.Poborów prądu niema.Kontrolka się nie świeci.Komputer mówi co jakiś czas że jest za niskie napięcie baterii.
_________________
amazin67
 
 
James 

Rok Prod.: 2005
Silnik: 2.0D
Model: v50
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 9
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-02-08, 09:02   

Wygląda to faktycznie na uszkodzenie regulatora, zła komunikacja z komputerem.
Z tego co wiem taki regulator jest w tej chwili trudny do kupienia, chyba że znajdziesz używkę.
Wygląda jak ten, ma tylko inne gniazdko:


Poszukaj jeszcze na alledrogo, wiedziałem że ktoś miał chyba właśnie ten regulator.
Zostaje jeszcze możliwość jakiegoś zwarcia, bądź przebicia wiązki kabli jeżeli ktoś Ci kiedyś robił coś pod maską to może tam jeszcze poszukaj...
 
 
adam pacyga 
amazin67

Rok Prod.: 2004
Silnik: 2.0D
Model: v50
Imię: adam
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: nowy targ
Wysłany: 2010-02-08, 09:51   

Dzięki jeszcze raz za zdjęcia i pomoc w temacie.Elektryk u którego byłem też tak sądzi.Szukam tego regulatora ale faktycznie jest z tym spory problem.
Pozdrawiam
_________________
amazin67
 
 
charlie13 

Rok Prod.: 2007
Silnik: 2,4T5 250KM
Model: S40
Imię: Charlie
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 16
Skąd: Krakow
Wysłany: 2010-02-08, 22:25   

Witam. Chyba tego szukales? Moc alternatorow da sie zmienic przy pomocy programu. Jesli ktos potrzebuje dokonac jakichś modyfikacji w volvo chetnie pomoge (zmiana jezyka xenon timer webasto komputer pokladowy) w nowych modelach 2004 do 2010 .Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez charlie13 2010-02-08, 22:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [v40] Schemat podłączenia sterowania zaworu TC do komputera amiesak Elektryka - ogólnie 2 2014-07-23, 11:46
amiesak
Brak nowych postów wynik podłączenia pod komputer Niron Diagnostyka i programy diagnostyczne 2 2011-09-27, 16:15
Niron
Brak nowych postów VOL-FCR wyniki podłączenia mojej T4 wojti101 Diagnostyka i programy diagnostyczne 20 2012-04-04, 06:18
Wolson


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Classic VOLVO Cars


Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 17