www.V40.pl Strona Główna www.V40.pl
Forum miłośników Volvo V40, S40, V50, C30

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum



Infolinia VII OPZZ Żywiec pozdrawia wraz z największym operatorem v40.pl
Chcesz pozdrowić operatora infolinii, napisz PW do "gilwaresdoforsztyfikatora"

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Wolson
2009-01-14, 15:57
schemat pompy wtryskowej
Autor Wiadomość
lukas24
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-30, 20:51   schemat pompy wtryskowej

witam mam prosbe poszukuje schematu pompy wtryskowej do volvo v 40 z 1998roku pompa jest firmy lucas bo mam taki problem ze po czujnikiem kąta wtrysków jest okrągły zawór i z niego cieknie paliwo jak jest zimny silnik no i chcialem sie dowiedziec do czego służy ten zawór moze ktos mial podobny przypadek z góry dzieki
 
 
siwyV40 

Rok Prod.: 97
Silnik: 1.9 TD(D4192T)
Model: V40
Imię: Karol
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 504
Skąd: białystok
Wysłany: 2008-12-01, 09:21   

mówisz i masz :mrgreen:
 
 
lukas24
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-01, 11:05   

wielkie dzieki za ten schemat :mrgreen: ale moze wiesz do czego sluzy ten zaworek co go wczesniej opisalem
 
 
dziadek 
Expert Volvo
dziadek

Rok Prod.: 1997
Silnik: 1,9TD
Model: v40
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 904
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-12-02, 09:53   

Pod zaworem kąta wtrysku, zwanym również "Timing Control", a przez mechaników "Impulsatorem", (pewnie dlatego, że sobie cyka) jest urządzenie zwane LDA. O nim prawie wszystko jest jak się włączy "szukaj". W każdym razie wycieki z niego, a szczególnie z króćca, na który założona jest grubsza rurka gumowa, idąca z kolektora ssącego, są bardzo niepożądane, a nawet groźne.
 
 
lukas24
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-04, 10:06   

wielkie dzieki za rade juz wiem do czego słuzy ten zaworek LDA ale mam jeszcze jedno pytanie jak go zdemontuje i wyczyszcze to jak go puzniej ustawic bo on ma jakas regulacje tym imbusem a ja sie troche obawiam ze jak to rozreguluje to nie dojde z tym puzniej do ladu a wiec moze wiesz/wiecie jak ten zaworek sie reguluje moze sa jakies parametry do tegulacji tego zaworka z gory dzieki
 
 
dziadek 
Expert Volvo
dziadek

Rok Prod.: 1997
Silnik: 1,9TD
Model: v40
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 904
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-12-05, 10:56   

Cały opis demontażu i montażu ze zdjęciami jest w poście: naprawa zaworka LDA - V40 - turbo diesel
 
 
lukas24
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-05, 12:59   

no dobra bardzo ładnie opisany demontaż tego zaworka zdjęcia i tak dalej ale mi chodzi o co innego mianowicie (9.skręcamy śrubki trox
później wkładamy sprężynkę obudowę i wkręcamy śrubę regulacyjna z
kontrą. ) i odnosnie tej śruby regulacyjnej to jak ja puzniej mam ustawic tą regulacje bo z tego co juz wiem to jak to rozkrece to mi sie wszystko rozsypie i poprzestawia a tą regulacje to co puźniej na wyczucie mam zrobic czy jechac na jakis specjalistyczny warsztat??

[ Dodano: 2008-12-05, 22:24 ]
dobra uporalem sie z ta srubka i mam pytanie wiecie moze czy sa jakies zestawy naprawcze tych zaworów głównie chodzi mi o uszczelki(oringi) czy cos takiego :-D
 
 
dziadek 
Expert Volvo
dziadek

Rok Prod.: 1997
Silnik: 1,9TD
Model: v40
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 904
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-12-06, 10:27   

Oringów szuka się w motoryzacyjnym sklepiku z oringami. Zabrzmiało to super głupio, więc wyjaśniam: W każdym chyba województwie, na stacjach benzynowych leżą bezpłatne informatory o usługach motoryzacyjnych i sklepach z częściami. Z pewnością znajdziesz tam jakiś sklepik mający oringi. O zestaw naprawczy, myślę, że w grę wchodzi tylko przepona i oringi, mogę zapytać w Autocentrum W Lublinie, ale oczywiście w poniedziałek.
O kierunku kręcenia śrubką było na forum, ale pewnie już wiesz.
 
 
lukas24
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-06, 13:26   

wielkie dzieki za info wiem ze Oringów szuka się w motoryzacyjnym sklepiku z oringami. :mrgreen: ale myslalem ze sa jakies specjalne zestawy no dobra to juz chyba wszystko wiem jeszcze raz dzieki :-)
 
 
Przemek27 

Rok Prod.: 1998
Silnik: 1.9tdi
Model: v40
Imię: przemek
Wiek: 32
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 17
Skąd: b-stok
Wysłany: 2010-12-21, 13:36   

Witam niewiem czy ktos obserwuje lub czyta ten post jeszcze ale mam takie pytanie to czego sluzy ta czarna zaslepka nr 12 na rysunku bo u mnie z niej jakby delikatnie pocil sie ropa. Z tego co widac jest tam oring czy da sie to jakos wykrecic zeby nie polamac tego plastiku???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Wymiana pompy wtryskowej ADAMVARIANT Diesle 20 2009-02-25, 12:16
motodiesel
Brak nowych postów regulacja pompy wtryskowej swiebod Diesle 1 2006-10-30, 18:12
zev78
Brak nowych postów naprawa pompy wtryskowej toshibus Diesle 7 2008-03-11, 15:21
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Classic VOLVO Cars


Strona wygenerowana w 0,3 sekundy. Zapytań do SQL: 18