www.V40.pl Strona Główna www.V40.pl
Forum miłośników Volvo V40, S40, V50, C30

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum



Infolinia VII OPZZ Żywiec pozdrawia wraz z największym operatorem v40.pl
Chcesz pozdrowić operatora infolinii, napisz PW do "gilwaresdoforsztyfikatora"

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Wolson
2009-01-20, 13:17
Jak sprawdzić stan turbiny w dieslu przy zakupie?
Autor Wiadomość
wojcer
[Usunięty]

Wysłany: 2006-10-02, 07:54   Jak sprawdzić stan turbiny w dieslu przy zakupie?

Witam

CZy sprawdzenie stanu turbiny w 1,9 TDI to jakas orka dla mechanika? Czy mozna ocenic jej stan po jakosci pracy silnika? Macie z tym jakieś doświadczenia.
Z tego co widze w ogłoszeniach ciezko trafic dieselka z 2001 ktory ma ponizej 150 tys przebiegu a nie chciałbym kupic kota w worku.

pozdrawiam
 
 
AD4M
[Usunięty]

Wysłany: 2006-10-02, 13:26   

Niestety przy przebiegu ponad 150tys km nigdy nie bedziesz mial pewnosci czy sprezarka zrobi kolejne 5, 10, czy 50tys km. Teoretycznie moznaby podlaczyc auto do komputera w poszukiwaniu ewentualnych bledow.

Mozna tez odkrecic dolna rure idaca do IC i sprawdzic, czy w coolerze nie ma oleju. Jesli sa DUZE ilosci to prawdopodobnie turbinka popuszcza..

Wszystkim uzytkownikom tdi radze raz na jakis czas sprawdzic dolocik. Ale to juz temat na odrebny post..
 
 
jacek331
[Usunięty]

Wysłany: 2006-10-02, 14:14   

czy mógłbyś napisać coś więcej na temat tego dolocika. co to jest jak to sprawdzać
 
 
wojcer
[Usunięty]

Wysłany: 2006-10-06, 13:53   

o widze ze wywolalem nowy temat - sprawdzanie oleju w IC :)

a tak powaznie to ile km mozna zrobic V40 z silnikiem TD 1,9 IC bez powaznych napraw. Chce kupic takiego z roku 2001-2002 i kilka lat nim pojezdzic ale wszystkie mają grubo ponad 140 tys przebiegu.

Chyba pomysle o benzynie i gazie. Nie wiecie czy do wszystkich silników benzynowych z roczników 2001 - 2003 można założyć sekwencje, czy są jakieś wyjątki ??

pozdrawiam
 
 
roth 

Rok Prod.: 1997
Silnik: 1.8
Model: v40
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 354
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-10-06, 19:38   

Takim wyjatkiem jest 1.8. Silnik od Miska GDI, bezposredni wtrysk. Jesli chodzi o turbine to jesli kupujemy od wlasciciela dobrym pomyslem jest sprawdzic jak traktuje on turbine. Przegonic samochod i zobaczyc czy od razu wylacza silnik czy daje jej sie ostudzic. Regularnosc zmian oleju i jego jakosc-ksiazka serwisowa. Czy turbo wlacza sie w odpowiednim momencie, czy gdy juz sie wlaczy to pracuje rowno i regularnie. Ogolny stan turbo, wycieki oleju itd
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Jak sprawdzić stan licznika samochodów ze Szwecji Gość Zanim kupisz volvo i inne luźne rozmowy o volvo 17 2013-10-14, 22:11
sabciu
Brak nowych postów Jak sprawdzić stan licznika samochodu z Danii . kropek Zanim kupisz volvo i inne luźne rozmowy o volvo 4 2009-03-27, 21:02
kropek
Brak nowych postów Pomoc przy zakupie V40 2.0 Arturo133 Zanim kupisz volvo i inne luźne rozmowy o volvo 20 2010-12-25, 13:32
Marcinek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Classic VOLVO Cars


Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 19