www.V40.pl Strona Główna www.V40.pl
Forum miłośników Volvo V40, S40, V50, C30

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Wolson
2009-01-20, 13:01
wymiana rozrzadu
Autor Wiadomość
ELOZA
[Usunięty]

Wysłany: 2006-11-05, 18:55   wymiana rozrzadu

Witam serdecznie, co ile km nalezy wymieniac rozrzad w dieslu 95KM?
pozdrawiam
 
 
sasquaczyk
[Usunięty]

Wysłany: 2006-11-05, 19:46   

co 120 tysięcy. Różni fachowcy róznie zalecają. Ja skłaniam się do granicy 90 - 100 tysięcy. Szczegóły pod tym linkiem
 
 
orte 


Rok Prod.: 1999 (2000)
Silnik: 1.9Di D4192T2
Model: V40
Imię: Piotr
Pomógł: 23 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 619
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Wysłany: 2006-11-05, 20:10   

sasquaczyk, W ŻADNYM WYPADKU !!!!!!

ELOZA, pasek rozrządu co 75.000 km, pasek osprzętów co 120.000 km

w moim Niemcy wymieniali co 75.000 i tak podaje moja instrukcja obsługi (niemiecka)
_________________
Teraz mam Peugeota 307 2.0 HDI 2006r :(
 
 
TadekO
[Usunięty]

Wysłany: 2006-11-05, 20:18   

orte, zgadza się w mojej instrukcji jest to samo 75tys. diesel , gdi 90tys. i 120tys w reszcie silników :!:
 
 
sasquaczyk
[Usunięty]

Wysłany: 2006-11-05, 20:19   

orte, wymieniałem u siebie pasek i następną wymianę mam zapisana za 80 tysięcy, a to dlatego, że założyli zamiennik. Podobno na oryginalnym pasku można jeździć spokojnie 100.000 km. Ale nie jestem specjalistą w tym temacie. Po prostu takie informacje uzyskałem u jednego z mechaników.
 
 
orte 


Rok Prod.: 1999 (2000)
Silnik: 1.9Di D4192T2
Model: V40
Imię: Piotr
Pomógł: 23 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 619
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Wysłany: 2006-11-05, 20:27   

sasquaczyk, wymieniałeś pasek w ASO ??
po 100 tys. to bedziesz musiał "czapke" ściagać i remontować silnik :-(

poza tym instrukcja obsługi auta nie kłamie i się kłania ;-)
a nie to co mi tam jakiś mechanik gada
_________________
Teraz mam Peugeota 307 2.0 HDI 2006r :(
 
 
TadekO
[Usunięty]

Wysłany: 2006-11-05, 20:37   

Problem napędu rozrządu za pomocą pasa zębatego polega w gruncie rzeczy na tym, że nikt nie potrafi na 100% zagwarantować jego żywotności, w przeciwieństwie do łancuchowego napędu (do którego wraca coraz więcej producentów) wymaga on (pasek) okresowej wymiany ( a czasem kontroli naciągu) zdarzają się przypadki zerwania nowego paska przy pierwszym odpalaniu po wymianie, jest to element na którym nie ma co oszczędzać. źrodło: autopsja ;-)
 
 
sasquaczyk
[Usunięty]

Wysłany: 2006-11-05, 21:55   

orte, dzięki za info ;-) Niestety nie robiłem w ASO, zbyt wysokie koszty. Ale kompetencje mechanika, w tym świetle, pozostawiają wiele do życzenia.
 
 
ELOZA
[Usunięty]

Wysłany: 2006-11-05, 22:01   

Orte, w mojej ksiazce uzytkownika jest napisane str. 11:7"Steuerriemen und flachkeilriemen austauschintervall: 120000km
wylaczyli tylko silnik o symbolu b4184sm 90000km
 
 
orte 


Rok Prod.: 1999 (2000)
Silnik: 1.9Di D4192T2
Model: V40
Imię: Piotr
Pomógł: 23 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 619
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Wysłany: 2006-11-05, 22:53   

ELOZA, patrz na przeglądy co 15.000 km bo te dotycza naszych aut
poza tym ASO w Niemczech wymieniało co 75 tys więc im wierzę ;-)
_________________
Teraz mam Peugeota 307 2.0 HDI 2006r :(
 
 
ELOZA
[Usunięty]

Wysłany: 2006-11-05, 22:59   

pewnie wymienie przy 150, dzieki za pomoc, bede musial sie bardziej zapoznac z funkcjonowaniem tego forum bo wszystkiego mozna sie tu dowiedziec, kto placi za pilnowanie tego interesu, czy sa jakies "sciepy"
 
 
orte 


Rok Prod.: 1999 (2000)
Silnik: 1.9Di D4192T2
Model: V40
Imię: Piotr
Pomógł: 23 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 619
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Wysłany: 2006-11-05, 23:02   

ELOZA, mówisz i masz ;-)

http://www.v40.pl/forum/viewtopic.php?t=1569
_________________
Teraz mam Peugeota 307 2.0 HDI 2006r :(
 
 
ELOZA
[Usunięty]

Wysłany: 2006-11-05, 23:12   

jutro przeleje dwie dyszki, wczoraj przywiozlem auto w koncu z niemiec i mimo ze biale to jestem pod wrazeniem, to jest inny swiat (teraz bujam sie astra combi1 td )
 
 
orte 


Rok Prod.: 1999 (2000)
Silnik: 1.9Di D4192T2
Model: V40
Imię: Piotr
Pomógł: 23 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 619
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Wysłany: 2006-11-06, 00:04   

ELOZA, to uzupełnij swój profil o podstawowe dane
albo dodaj jakiś podpis z małą charakterystyką auta ;-)
_________________
Teraz mam Peugeota 307 2.0 HDI 2006r :(
 
 
marcmo 

Rok Prod.: 2011
Silnik: 1,9
Model: RGS
Imię: Marcin
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 276
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-11-08, 08:22   

W instrukcji z 2001 roku którą ściągnąłem z sieci jest napisane "Silniki Tubo Diesel co 120 000 km lub do 5 lat od wydania nowego samochodu."
Kupiłem V40 sprowadzone z niemiec z przebiegiem 98tys i rozrząd nie jest wymieniony zatem wymiana co 75tys kupy się nie trzyma.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [T4] Ustawianie walkow rozrzadu-wymiana paska rozrzadu Volvo reder Turbo 15 2014-08-11, 03:47
przemo1977
Brak nowych postów wymiana rozrzadu Jectiv Ogólne 1 2006-11-15, 22:58
Gość
Brak nowych postów wymiana rozrzadu kiedy?? Gość Ogólne 10 2007-08-27, 22:05
orte


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Classic VOLVO Cars


Strona wygenerowana w 0,31 sekundy. Zapytań do SQL: 18