www.V40.pl Strona Główna www.V40.pl
Forum miłośników Volvo V40, S40, V50, C30

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Demontaż wtryskiwaczy
Autor Wiadomość
mackoz 


Rok Prod.: 96
Silnik: 20
Model: s40
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 8
Skąd: okolice torunia
Wysłany: 2010-04-20, 23:39   Demontaż wtryskiwaczy

Chce zdemontowac wtryskiwacze i je przeczyscic (lipi vialle), czy musze najpierw zakrecic jakis zawór gazu ?
Czym najlepiej przeczyscic z ogolnodostepnych srodkow :) ?
 
 
xaafuun 
taxi driver


Rok Prod.: 1998-MY1998
Silnik: 1.6 + BRC24
Model: V40
Imię: Rafał
Pomógł: 81 razy
Wiek: 31
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 4411
Skąd: 10.422376,51.259629
Wysłany: 2010-04-21, 06:55   

Cytat:
Chce zdemontowac wtryskiwacze i je przeczyscic (lipi vialle), czy musze najpierw zakrecic jakis zawór gazu ?

A robiłeś kiedyś coś przy gazie w aucie??
_________________

 
 
mackoz 


Rok Prod.: 96
Silnik: 20
Model: s40
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 8
Skąd: okolice torunia
Wysłany: 2010-04-21, 12:57   

Nie nie robilem, ale jeden wtrysk jest krzywo zamontowany i przez to nieszczelny. Wiec nie bede oddawal do zadnego serwisu skoro to tylko taka błahostka
 
 
papabravo 
ŁOJEJ

Rok Prod.: 1998
Silnik: 2.0T
Model: V40
Imię: Hopla!
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 206
Skąd: WW
Wysłany: 2010-04-21, 13:02   

Jak się pytasz o zakręcenie "jakiegoś" zaworu gazu, to może jednak tego nie ruszaj.
_________________
政府正在削
 
 
mackoz 


Rok Prod.: 96
Silnik: 20
Model: s40
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 8
Skąd: okolice torunia
Wysłany: 2010-04-21, 13:06   

Moze prosciej by bylo gdybys wytlumaczyl czy musze zakrecac te zawory i powiedzial gdzie sa zlokalizowane, a nie pisal posty ktore nic nie wnosza do tematu :)
 
 
LPI 


Rok Prod.: 1998
Silnik: 2.0
Model: v40
Imię: AArti
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 130
Skąd: PRUSZKÓW
Wysłany: 2010-04-23, 22:42   

Żeby poprawić zamocowanie wtryskiwacza w gnieździe nie trzeba spuszczać gazu z układu.Wyciągasz zawleczkę po czym dociskając wtrysk wciskasz zawleczkę w nacięcia w gnieździe.Ot i cała robota.
Jeżeli natomiast będziesz chciał rozpinać wtryski z przewodów to......musisz spuścić ciśnienie z układu,czyli....rozkręcić powoli śrubunki na regulatorze ciśnienia(klucz 14),aby gazik sobie psiknał z przewodów.UWAGA!!!!-kiedy będziesz rozkręcał śrubunek nie włączaj zapłonu(sypnie mocno gazem wtedy) do momentu kiedy nie poskręcasz śrubek w regulatorze ciśnienia.A tak dla całkowitego bezpieczeństwa-przełącznik gazu z pozycji gazowej przełącz na pozycję benzynowa(czerwona dioda).
Apropos zaworów - w LPI VIALLE - nie ma żadnych zaworów do zakręcania :-P
_________________
POZDRAWIAM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Regeneracja Wtryskiwaczy LPI Tomus LPG 8 2011-11-10, 03:05
Jaro_dcg
Brak nowych postów LPG i zmiana wtryskiwaczy. wqx LPG 31 2010-02-17, 22:33
xaafuun
Brak nowych postów Kalibracja wtryskiwaczy Furios LPG 1 2010-11-10, 21:45
LPI


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Classic VOLVO Cars


Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapytań do SQL: 17