www.V40.pl Strona Główna www.V40.pl
Forum miłośników Volvo V40, S40, V50, C30

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum



Infolinia VII OPZZ Żywiec pozdrawia wraz z największym operatorem v40.pl
Chcesz pozdrowić operatora infolinii, napisz PW do "gilwaresdoforsztyfikatora"

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Wspomaganie kierownicy
Autor Wiadomość
toranaga 

Rok Prod.: 1997
Silnik: 2.0
Model: V40
Imię: Jacek
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 12
Skąd: Toruń
Wysłany: 2010-05-27, 23:00   Wspomaganie kierownicy

Mam pytanie, czy ze wzrostem prędkości powinna maleć siła wspomagania, w moim v40, 2.0 benz. praktycznie nie różnicy czy auto jedzie czy stoi, kierownica pracuje bardzo lekko. Kolejna sprawa to głośna praca pompy. Wymieniłem ja ostatnio na regenerowaną z roczna gwarancją, poprzednia przeciekała i hałasowała, obecna nie cieknie ale równo głośno pracuje. Nie wydaje mi sie aby to był hałas z innego miejsca niz pompa. A może ona napotyka gdzies jakiś opór w układzie wspomaganioa i dlatego tak charakterystycznie pracuje? Na razie chcę ja reklamować i wymienic na inną, może ktos z kolegów mi podpowie gdzie jeszcze szukać przyczyny.
 
 
Wolson 
Administrator
Narciarski kamikadze :)


Rok Prod.: 2003 (MY04)
Silnik: 2.0T - B4204T3
Model: V40
Imię: Bubuś
Pomógł: 367 razy
Wiek: 38
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 8104
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-27, 23:05   

toranaga napisał/a:
Na razie chcę ja reklamować i wymienic na inną, może ktos z kolegów mi podpowie gdzie jeszcze szukać przyczyny.

płyn w układzie również zmieniłeś?
_________________
Prywatna diagnostyka VIDA. Auta po 99 roku - info na PW


Ulubiony kod błędu: DIM-0001


 
 
toranaga 

Rok Prod.: 1997
Silnik: 2.0
Model: V40
Imię: Jacek
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 12
Skąd: Toruń
Wysłany: 2010-05-27, 23:10   

Czy w układzie wspomagania znajduje sie zewnętrzny zawór ciśnieniowy? Może to on jest przyczyną głośnej pracy pompy.

[ Dodano: 2010-05-27, 23:11 ]
Tak płyn jest nowy, hałas jak w przypadku starej pompy.
 
 
Driver 
Expert Volvo


Rok Prod.: --
Silnik: --
Model: --
Imię: Wujek
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 1215
Skąd: wiesz?
Wysłany: 2010-05-27, 23:29   

toranaga napisał/a:
Wymieniłem ja ostatnio na regenerowaną z roczna gwarancją, poprzednia przeciekała i hałasowała, obecna nie cieknie ale równo głośno pracuje


Bo to nie pompa hałasuje tylko łożysko alternatora. W Twoim roczniku to całkiem normalne i nie dziwię się, bo większość mechaników zaczyna od pompy bo cieknie. A to nie ona jest źródłem hałasu.
_________________
za dużo tego złomu mam
 
 
toranaga 

Rok Prod.: 1997
Silnik: 2.0
Model: V40
Imię: Jacek
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 12
Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-08-14, 16:48   

Faktycznie łożysko alternatora było uszkodzone, niepotrzebnie wymieniałem całą pompę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Wspomaganie kierownicy marcin2878 Zawieszenie i układ kierowniczy 11 2010-12-09, 20:29
adek19
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wspomaganie kierownicy MironKiler Zawieszenie i układ kierowniczy 2 2014-01-29, 18:29
kania
Brak nowych postów Wspomaganie kierownicy czikomen Zawieszenie i układ kierowniczy 82 2014-01-17, 23:11
MironKiler


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Classic VOLVO Cars


Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 17